New Reactius i consumibles Bento BIOTECH-101. Conjunt biotecnologia +

Reactius i consumibles Bento BIOTECH-101. Conjunt biotecnologia

31405

254.00 €(sense IVA)
307.34 € (IVA inclòs)

Enviament gratuït
des de 120€ + IVA
Enviament en
24 - 72 h
Pagament
Visa o Paypal
Domiciliació
Transferència

Descripció

El kit de Biotecnologia 101 conté tots els materials que necessiteu per aprendre a utilitzar Bento Lab per primera vegada, incloent-hi les instruccions i els reactius.

Primer, comences a practicar les tècniques principals de manera segura. A continuació, hi ha 10 miniprojectes basats en exemples de recerca del món real. La guia explica com dur a terme anàlisis genètiques i interpretar els resultats. És important destacar que la guia també tracta com l'anàlisi genètica es relaciona amb qüestions de bioètica i responsabilitat científica. Pots revisar el Kit de Biotecnologia 101 pel teu compte, o millor encara, juntament amb un amic.

Què hi ha a dins?

Instruccions pas a pas en línia amb vocabulari fàcil d'entendre i tot el que necessiteu per al vostre procés d'aprenentatge i els vostres primers experiments:

Kits de reptes d'habilitats

  • Pipeteig 101
  • Electroforesi en gel 101

Reactius

  • mescles de primers de PCR per a projectes d'anàlisi d'ADN (200 reaccions)
  • 5x FIREPol® Master Mix Ready To Loading (100 µL, 25 reaccions)
  • Comprimits d'agarosa de 0,5 g (10 comprimits)
  • Tampó d'electroforesi TBE 10X (50 mL)
  • Colorant d'ADN GelGreen® (100 µL)
  • Escala d'ADN de 100 bp (200 µL)
  • Aigua de grau PCR (2 mL)

Consumibles

  • Tubs de microcentrífuga, 1,5 mL (100 tubs)
  • Tubs de PCR, 0,2 mL (100 tubs)
  • Pipetes de transferència, 1 mL (12)
  • Guants (10 parells)

Equipament

  • Micropipeta ajustable (2–20 µL)
  • Puntes de pipeta, en graella (2–200 µL, 96 puntes)
  • Vas de precipitats de 250 mL
Nota: Bento Lab no està inclòs al kit d'inici.

El kit d'inici és principalment un complement per a Bento Lab. Per utilitzar el kit d'inici, cal tenir accés a una minicentrífuga, un termociclador de PCR, una unitat d'electroforesi en gel i un transiluminador de llum blava. Tingueu en compte que els protocols i les quantitats de reactius estan optimitzats per a Bento Lab, però l'usuari els pot adaptar.

  • Enviament gratuït des de 120€ + IVA
  • Satisfacció garantida al 100%
  • Enviament en 24 - 72 h (dies laborables)
  • Des de 1998 al vostre servei