No hi ha productes
Els preus són amb impostos inclosos









Més de 7.000 referències
(+34) 932 853 121
info@pidiscat.cat 20208
Levenhuk
207.00 €(sense IVA)
250.47 € (IVA inclòs)
(IVA inclòs)
This product is no longer in stock
Availability date:
El microscopi digital per a sòlids Levenhuk DTX 500, amb la seva pantalla LCD de 3.5", et permet estudiar mostres a un nivell d'augment que va de 20x a 500x, i guardar els resultats del teu treball en format imatge o de vídeo en una targeta MicroSD. Els 8 LEDs de la lent il·luminen a la perfecció la zona de treball, a part d'assegurar un consum elèctric mínim, al qual també contribueix un efectiu sistema d'ajustament de la brillantor.
La platina del microscopi té una escala de mesura (de 8 cm a l'eix X, i de 6cm a l'eix Y) i dos fixacions amb clips per immobilitzar les mostres sota la càmera.
La pantalla TFT d'alta qualitat proporciona imatges de gran definició, i disposa de tecles que et permetran canviar ràpidament la brillantor, la exposició o el balanç de color. Podràs connectar fàcilment el Levenhuk DTX 500 LCD al teu ordinador mitjançant el cable USB inclòs en el kit, i copiar en el disc dur tots els arxius generats durant les teves observacions. Aquest sorprenent equip també disposa d'una sortida AV per enviar imatges en temps real a una televisió o a un projector.
El Levenhuk DTX 500 LCD s'alimenta amb una bateria de ions de liti inclosa en el kit, que proporciona més de dues hores de funcionament autònom. Però el microscopi també pot funcionar alimentat des d'un port USB d'ordinador.
Especificacions tècniques
Lupa electrònica USB Q-scope QS-Lite. Sensor 1'2 Mp (10x-180x)
20217
Es pot adquirir un suport de peu (No inclòs en el preu) PVP tarifa = 106 eur+IVA
Lupa electrònica USB Q-scope QS-Lite-S amb suport metàl·lic. Sensor 1'2 Mp (10x-180x)
20218
Suport metà·lic inclòs en el preu PVP tarifa = 124 eur+IVA
Suport lupa Q-scope QS-MS10. Metàl·lic amb ajust tridimensional
40887
Ajust 3DCompatible amb lupes electròniques Q-Scope
Microscopi digital USB Levenhuk DTX 30. Sensor 2 Mp (20x-230x)
20201